2009-12-13

sorrri

Fett dåligt jag har bloggat nu på sistonde. Men jag har inte haft tid, det har varit så jäkla mycket!
Skriver ner lite nu om vad jag har gjort dem senaste dagarna, då jag inte har bloggat alltså:


Fredag: Va i skolan först, sjuktt rolig dag säger jag bara. Kollade på 9ornas lucia och sen hade vi lussebullskrig.
Och jag menar det verkligen! Fan va vi skratta, jag älskar min klass. Vi är verkligen bäst!
Kvällen spenderades i sporthallen med Becka för vi va med i luciacupen, bara jag och becka från hela 8an så
de va lite pirrigt dåra, men vi skötte de bra tkr jag de va askul. Efter det drog jag hem till måns för mina
päron befann sig nämligen där. Precis när vi kommer innanför dörren hör man erik stå och sjunga vinnarlåten,
exakt efter han har vunnit, uunderbart!

Lördag: Gjorde inget speciellt på dagen, men vid 2 åkte jag och jossan och spela match i kumla, vann med 18-12.
Vi va så mycket bättre, men vi fick igång spelet riktigt bra i andra halvlek. Efter matchen vare fort hem
och vi åt donken i bilen, och när vi kom hem duscha vi och åkte sedan till kvartan där vi övernattade med
tjejgruppen. Det var hur mysigt och roligt som helst. Låg och snacka till 5, och sen spela vi massa spel och
sånt före de, kollade även på the proposoal och den va jättebra. Jag kommer sakna tjejgruppen så otroligt
mycket nu, de har varit så sjukt roligt med er under dom här åren vi har haft tjejgrupp, älskar er!!!

Söndag: Packade i ordning allt på kvartan imorse och åkte hem. Har inte gjort nåt speciellt idag förutom att
jag och mamma har varit i domkyrkan och kollat på luciagrej, de va faktiskt bra. Lägger mig tidigt ikväll,
men jag lägger iaf upp lite bilder från dagarna jag har skrivit om nu, enjoy :)

fredags:

Jag älskar mina tärnor mest av allt


K-A-O-S


lussebullskrig på g

lördags:

buzz jao, vem vann om inte jag? :)


sara,jennifer,lill-emma&stor-emma :D

är man snygg så är man... not


frida sjunger x2 :)


avslutar med den här bilden
lånade bilderna från bella&frida.
Harebäst.

Inga kommentarer: