2009-12-06

18 and life

Har suttit och nördat den låten hela kvällen, när erik sjunger den såklart! Om inte erik vinner finalen
är det fan skandal, han är så grym verkligen. Har ju vart och delat ut tillbergabladet idag med handbollslaget,
jag och jossan gick. Det var faktiskt rätt så kul, förutom att vissa har jättekonstiga brevlådor:( HAHA!

Nu sitter jag och kollar på "vem kan slå filip och fredrik?" jag tycker det är rätt så kul att kolla på faktiskt.
Skrev nyss klart min robinsonad, och ska snart läsa klart min robinson kruse bok... Imorn äre skola
och jag längtar faktiskt efter det. Att träffa alla igen efter praoen och plus att det är sista veckan med
läxor - puss på de! Aja men nu ska jag stänga av datorn och sen ska jag kolla klart filip&fredrik, hare bäst!
ps. jag sa ju att jag skulle börja följa julkalendern, men jag tar nog tillbaka det. hinner inte, orkar inte

5 kommentarer:

Anonym sa...

de är väl inte sista veckan med plugg för vi har ju de där so saken som vi ska skriva till nästa vecka? har jag rätt eller fel? haha:D

puss från din bellio

julia:)))))))))) sa...

hahaha då kanske det var ni som gick förbi utanför oss, för min lillebror ba kolla ut genom fönsret o ba DE GÅR 2 TJEJER DÄR UTE!!!!!JA GÅR UT.
sen när han kom in hanba stod och garva hanba dom log åt mig:$:$

ful unge:)? aaaaa

ylvisen sa...

Vi kollade oxå på Filp och fredrik, vilken otur hon hade!

ja vi hörs närmare den 23 och ser om det passar ett par timmar på fm.

kram

mallanb sa...

bella: ja tyvär så har du rätt-.-
ppusspuss!(k)

julia: HAAHA aw han är så jävla söt! men inte vare vi iaf vi gick inte där:D:D<3

ylva: JA, de va fett spännande:D:D
ja det gör vi, kram

Anonym sa...

du härmar KENZA fett mycket;P
sluta med det!