2009-12-25

25 december

Ah, nurå.. Slut på julafton. Dagen ba susa förbi, men aja kan väl skriva lite kort om nån bryr sig ;
Gick väl upp typ 9, åt frukost och sen åkte jag till församlingsgården med pappa&henrik, för att få steg
till konfan. Hjälpte även till med ljuständning och sånt, så de blev 2 steg. Efteråt åkte vi och hämta farmor.
När jag kom hem gjorde jag mig i ordning och sen kom mormor&morfar och kenth&gärd. Åt och sen vare
kalle(såklart). Satt klistrad som alltid och typ asgarva, jag älskar de! Men sen kom iaf tomten, töntigt javet
men pappa tvingar oss att ha tomte, HAHA! Öppna paket och sånt, asnice saker tycker jag väl:D

skidor+pjäxor - inte köpt än men ska göra de direkt efter julen.

ny gitarr
900:-
parfym
biokort

strumpor
nattlinne
bok
film
liten tomte
en låda som henrik har gjort(assöt)

Tror det var allt, vart inte så mycket presenter, men gitarren va tydligen väldigt dyr, men det märks för

den är så sjukt bra! Jag älskar den verkligen. Sen skidor&pjäxor är väl inte så billigt direkt, och det spelar
ingen roll hur mycket man får huvudsaken är att man är nöjd och det är jag verkligen.
Klockan 23.00 var det midnattsmässa i tortuna kyrkan så då åkte jag, mamma, henrik&farmor dit. Mys!
3 steg till, så 5 steg på en dag = fett bra. Nu ska jag spela lite på min nya gitarr, hare bäst puss

4 kommentarer:

joha du vet:) sa...

b to tha ortskämd ;)

mali you know sa...

vadå bortskämd? :D

ylvisen sa...

Kul med en gitarr!

malin sa...

Ja skitkul:D!!