2009-12-08

plugg&plugg

Jag har pluggat idag, renskrivit och skit. Men det är inte så värst jobbigt iaf, renskrev hemkunskapen
med jejjefer och sen har jag renskrivit svenska recensionen och skrivit ut min robinsonad, ska ner till morfar
nu och skriva ut recensionen. Min skrivare=ur funktion sedan 100 år tillbaka. Men ah ikväll äre andra avenyn
och jag taggar till det. Det börjar väl dra mot sitt slut antar jag och det är alldeles för spännande!!!
Men nu ska jag och mamma ner och handla lite sen till morfar, harebäst.

ps. om jag ligger i min säng och har gjort mig helt klar klockan 10 varje kväll den här veckan
får jag 100 kronor mer i månadspeng, rätt så nice va? Inte ens jag som kom med förslaget :)

2 kommentarer:

eeeelin sa...

åh va braaaa, du får pengar för att du får en längre sömn:D topppen topppen!!!!
LOOOOOVE YOU

ylvisen sa...

Vilken bra deal!