2009-12-02

prao

Praoar ju som sagt på bikupan, och har vart där idag med. Gjorde inte så mycket, eller vi hjälpte till när 6åringarna jobbade
med sina övningar och vi ritade och sånt som man brukar göra. Efter lunch vare in till 1:orna igen och hjälpte dom med
matte och lite annat, fick rätta matteböcker och massa sånt. Vissa är ju för söta, hur kan man få hälften av 6 till 9?
Gulligt faktiskt,hihi. De va ju bara lite svårt att förklara när man la upp typ hur bra som helst med pennor och ba;
ah men kolla nu har jag 2 pennor här och resten ligger här, hur många pennor till behövs de för att de ska bli 10?
Domba; 10! hahah jag kände mig bara dum när jag stog där och skulle förklara,men ah de är inte så himla lätt kanske.

Nu sitter ja hemma hos frida och vi har kollat på tv och ätit och sånt och snart ska vi till konfan, obligatorisk idag så..
Missar handbollen idag, missar på måndag, missar matchen på helgen nästa vecka och ja usch jag vill ju spela så mkt
som möjligt innan jul, men aja de blir som de blir. Nu ska vi väl snart åka så vi hörsss, harebäst

Inga kommentarer: