2009-12-06

2 advent!

Redan andra advent, shit va tiden går fort. Snart äre kopparcupen ffs!
Igår var jag hos J&J och vi kollade på flickan som lekte med elden, sjukt mycket bättre än första.
Nu måste vi se trean snart för 2an hade fett dåligt slut! Plus att jag bakade pepparkakor och
lussebullar igår. Fast jag åt typ bara degen, nejrå haha! Robinson och hajen på kvällen med familia.

Idag ska jag duscha,känner mig verkligen ofräsh haha! Sen kmr rebecka och hennes familj hit och vi ska
planera fjällen-resa! Ska bli grymt kul att få åka med becka iår igen med tanke på hur kul vi hade förra
gången. Klockan 16:00 ska jag dela ut tillbergabladet här i byn med handbollslaget, hare bäst;*

4 kommentarer:

frida eriksson sa...

jag har också sett den, slutet sög min balle:o!

malin sa...

Ja haha! Tur att 3an redan finns på bio:d<3

ylvisen sa...

Kul att den va bra! Har bara hört bra om den.

Kul att åka till fjällen, ni tar med er felix va?

:)

malin sa...

Japp du måste se sen tkr jag:D!

Ja om jag får låna honom 4 dar så visst :):):) haha!