2009-12-21

3 days left..

Kan inte fatta att det är julafton om bara 3 dagar!! Skönt med julllov iallafall. Hade bestämt mig
för att somna tidigt igår kväll,hade dunkande huvudvärk, men inte gick de. Somnade väl 2 kanske.
Hade match igår också, haha inga kommentarer. Det andra laget var bättre än oss helt enkelt..

Vaknade 10 imorse, våra granntjejor Vilma&Saga är här så vi kollar på alvin och gänget,hihi.
Vet inte vad jag ska göra sen, städa mitt rum och packa upp massa väskor är nummer 1 iaf.
Min önskelista
* pengar

* parfym, amoramor
* navelpiercing

kan ju hoppas på att jag får nånting utav det iallafall ;)

3 kommentarer:

din e.a sa...

hoppas att du får de,
för de är du väääääärd gumman!

ylvisen sa...

Ja tänk att det snart är julafton!

Kram

ylvisen sa...

Hej igen!

Sitter på jobbet och har ditt mobilnummer i andra telefonen. Ville ni komma upp imorgon ett par timmar, du och henrik? Ni gör som ni vill och har ni inte tid så tar vi det en annan gång. Jag hämtar er gärna! Du får gärna svara till min mobil.

Hörs ikväll!