2009-12-01

1 december

Idag praoade jag och frida på bikupan, ska göra det hela veckan. De är faktiskt rätt så kul, alla är så söta ju.
Eller inte riktigt alla,men dom flesta iaf. Jobbar mellan 08:00-11:00 inne med "småbarnen" och sen efter lunch
typ 12:00-14:00 jobbar vi inne hos 1:orna, hjälper till och rättar och hjälper med frågor och sånt där, hihi sköna
dagar. Förutom att jag har hur ont i armarna som helst nurå, exakt alla skulle rida på min&fridas rygg och om
dom inte fick de vart dom ledsna, så ah man ställer väl upp eller? Hahah fett jobbigt och springa runt med alla
på ryggen! Men nu ska jag iallafall äta nåt, maten i skolan smakar ju fy så jag är skithungrig. Ikväll ska jag
INTE plugga för vi har inga läxor hihi fett skönt jag dör. Andra avenyn ikväll också, gashh fett mys assåååå.
Harebäst!

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Kul med praktik! Skönt att slippa läxor!

malin sa...

Japp det är roligt att slippa skolan ettag samtidigt som man gör någon nytta:D!