2009-12-03

3 praotimmar

Från 08:00 - 11:00 idag, rätt så nice va? ;-)
Har varit i skogen hela dagen, jag och Frida hade hand om en grupp och vi lekte lekar och sånt.
Hade med oss varm choklad och grejer. Det finns ju inge mysigare än att dricka oboy i skogen
när det är frost på träden och kallt i luften, sen om man har med sig världens gulligaste ungar så
slår det ju allt. Gick hem till mormor och morfar när vi sluta för jag orka inte va hemma själv till 4,
är där nu också, ikväll är det tjejgruppen, som verkligen börjar gå mot sitt slut, tråkigt! Men jag
vet ändå seriöst inte om jag skulle ha hunnit med tjejgruppen igen sen när fotbollen drar igång!
Träning 3-4 gånger i veckan och plus att plugget måste gå före såatt.

Imorn äre sista dagen på praoen,kmr sakna alla barnen skitmycket ju, dom är ju så gulliga!
Men som tur är så träffar jag väl på dom i matsalen sen, och en har jag ju i huset mittemot.

Harebäst flodhäst!

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Du får hälsa på mina barn istället :)

Den 23 december får du gärna komma och hälsa på om du vill, jag är ledig då. Du kanske har fullt upp men ett par timmar kanske du kan komma och leka, henrik får gärna hänga på. Typ mellan 10 och 12 skulle passa, då hinner ni hem och mysa sen oxå. Jag kan hämta er! HÖrs om det, det kanske inte passar

kram

malin sa...

Ylva: Ja fett smart, att ja inte tänkte på de! :) Ja men det ska nog passa, vet inte vad man brukar göra dan före julafton förutom att gå och klämma på alla paket under granen,haha.. men det passar säkert men vi hörs :) kram