2009-12-22

2 dagar, majgard!

Nu äre så att jag inte kan förstå vart tiden tog vägen? Minns när vi började 8an och sa att vi
hoppades på att 8an skulle gå snabbare än 7an, och vips så har halva 8an gått!
Kan inte fatta det själv. Bara jag som tycker tiden springer iväg? Hihi. Satt och chattaaa med
bella på emesen igår, och vi skickade lite sommarminnen till varann oså, herregud vilken
flashback de blev :( Hudik liksom, känns som vi nyss va där, men bara att när vi va där vare
varmt, nu äre 15 minus.. Men liksom, stranden hela kvällarna, och träffa massa trevligt folk
som
man kommer minnas för livet. Önskar jag kunde spola tillbaka tiden och få vara i hudik igen, så himla underbart!
Sjukt roligt de var, när vi höll på att inte hitta hem i mörkret, och snoppträdet..


lite bilder, kanske i repris men spela roll.







6 kommentarer:

emma sa...

snälla tabort den vänstra bilden längst ner ;)

saknar hudik jag med. allt är alltid så bra där uppe. bara vi 3 som gör allt och inget, spelar ingen roll vad vi gör för varje sekund med är är ändå ett bra minne. saknar snoppträdet, äckliga killar i bastun (ironi) hahaha, kan inte låta bli att skratta när jag tänker på prutt toan. när vi var i båset bredvid och från andra sidan hör man nån som pruttar i hela toan så det ekar, hahaha. allt var så himlaaa kul :(
sen när hugo skulle komma. du och jag ba: han är säkert tråkig, brunhårig och en liten smal kille typ. sen när vi läste vårat horoskop i vr så stod det: döm inte folk innan du vet vilka de är. vi ba oj, sen när hugo kom så var han hur rolig och snäll och gullig som helst,hahah. saknar hugo och simon kom jag på nu också :( men inte samuel!!! :@ hahaha :D ska inte skriva alltför mycket nu.
vill bara att ni ska veta att ni är mina bästabästa vänner och jag älskar er oavsett vad. ni är bäst.

/ ERAN EMMA

malin sa...

åååååh, shit vilka minnen alltså!!
hahahha på toan asså jag skrattar också varje gång jag tänker på de, snacka om pinsamt för den som släppte sig, de ekade ju verkligen. och sen varje dag ba: jag tar med fotbollen om vi inte hittar på nåt annat, och sen ba: jag ska ba duscha först, och: kan inte ni va me? snella? hahah. och när vi nös, ba AAAAAAAAAAAAAAAAAATSHAAAAAAAAAAA, shit!! jag älsakr er också no matter what. ni är bäst!

frida eriksson sa...

wanna be anders on the rubrik:(:(:(!

elin sa...

jag orkar inte skriva mycket,
för ni har redan skrvit allt haha.
men jag älskar er hur mycket som helst och vi kommer få mer underbara minnen tillsammans!!!!
jag älskar er otroligt mycket tjejer<3<3<3

malin sa...

frida: HAHAH gud ja,älskart!
bella: du behöver inte skriva nåt vi älskar dig ändå! klart vi ska få fler underbara minnen, jag älskar dig meed gumman<3<3<3

Anonym sa...

bella, vi är långt ifrån av att ha skrivit allt kul vi gjort hööööhö :D