2009-12-18

Jul lov

Har verkligen inte bloggat på typ ett år, men spela roll. Nu äre jullov och det är så grymt skönt jag kan
inte fatta att det är sant. Fick ju mina betyg idag också, första gången nånsin, och jag är riktigt nöjd med
det allra mesta! Sen hade alla vi tjejer köpt lite julklappar till lärarna vi har, låter fett fjäskigt men asså
före första vare bara en kul grej och före andra är betygen redan satta såatt.. Hihi, alla lärare vart skitglada
och de vart typ kramkalas och hela skiten,askul ju. Jossan hade klätt ut sig till tomte och hon har en skitcool
mask så ingen såg att det var hon. Alla fick typ olika pennor, låter väl skittråkigt men det var typ olika
färger på alla och alla lärare fick olika pennor beroende på vilken lärare det var till, typ våran bildlärare
fick världens fetaste blyertspenna, det var jättekul att se deras miner när dom öppna!

Ikväll ska alla vi tjejer till kvartan på avslutningsmiddag, det ska bli jättemysigt. Sen ska vi
träffa susanna för allra sista gången innan hon slutar på kvartan, shit kommer fan
börja tjura. Vi har iallafall (självklart) köpt en liten grej till emma&susanna som är våra tjejgruppsledare.
Säger vad det är lite senare. Nu sitter jag hos jossan och jennifer och vi har nyss kollat på beck, asbra!

Men om nån bryr sig kan ni ju checka mina betyg dårå;
Matte: vg
Svenska: vg
So-ämnen: vg
Engelska: vg
Bild: vg-
Spanska: vg+
Musik: vg+
Idrott: g+
Syslöjd: vg
Hemkunskap: g+
Biologi: vg
Kemi: g
Teknik: g
Fysik: g

Plus&minus står ju inte på betygen, men lärarna har förklarat varför man får just det betyget,
om man har + är det lätt att höja sig till ett högre betyg och minus tvärt om, men nästa termin
ska g bort hihi, nejdå men nåt mvg ska jag väl försöka klirra iaf.
Men jag är nöjd för att det är första terminen vi får betyg !
Hare bäst allihop

Inga kommentarer: