2009-12-01

julstämning

Henrik kom nyss in med min chokladkalender som dom hade köpt, sen har jag gjort en
kruka med adventsljus typ som en adventsljusstake fast med värmeljus och sånt istället.
Börjar de lukta jul här eller?

chokladkalendern,jag ska va så pass töntig så jag ska faktiskt följa julkalendern iår,
om den inte blir alltför tråkig, vem vet, den kanske är skitbra ju?
_________________________________________________________
Min ljusgrej, redigerade bilder iförsig men man ser väl vare är iaf :)

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Det var fint! Jag har letat chokladkalender till jesper men inte hittat... jesper blev tokig idag när han inte hade någon....

ems sa...

adventsjulstaken var ju jätte fin ju!! :O

åh, vad bra att du skrev om julkalenedern, för jag måste köpaaa. hihi :D

malin sa...

ylva: Tack! ajdå, de finns på konsum iaf , hihi :)

emma: tack;D haha!
ah gör så du (: